2018. február 26., hétfő

Rózsaszín rózsás textilházikó

Hogyan lett húsvéti barkadíszből házikó?!

Jó gyorsan :D Elterveztem, hogy kis felfüggeszthető nyuszikat, tyúkokat fogok varrni, régi és új tervezésű sablonokkal. ITT megnézhetitek, mire is gondoltam, mikor nagy lendülettel leültem az asztalomhoz munkálkodni. A már meglévőkhöz terveztem még apróságokat, így egyelőre nem derült ki, jók lettek-e sablonok...


...miveeeel, amikor már az anyagok is össze voltak készítve a mütyürökhöz, én egy gyors mozdulattal rákanyarítottam egy házikóformát egy papírfecnire, kivágtam, az anyag fonákjára rajzoltam, körbeférceltem az alakját (szeretem, ha a színén pontosan tudom majd, mit hová kell tenni, a cérna így megadja a pozíciót), és már csak akkor kaptam észbe, mikor a varrógép pedálja lepréselődött a talpam alatt :)


A színén elkísérletezgettem magamnak az anyagdarabkákkal. Végül került rá ablak, függöny, háztető, kert.... A "KERT" elég értékes része a házikónak, mivel húgom kedvelt pulcsijából van kinyesve :D Nagyon tetszett a mintája, sajnálom 😆 Köszönet Reginának 😊


Aztán rózsákat találtam ki az ablak alá, hogy majd én megtekergetem, ahogy azt kell. Sosem jegyzem meg, hogyan kell, így nem túl hatékony munkatempóval, de annál különlegesebb rózsákkal készült el a textilházikó :)


Na, mikor már úgy éreztem, készen vagyok, nem fértem a bőrömbe, egy madárkát azért még ráapplikáltam a háztetőre. Mindig ez van :)


Most először kipróbáltam, milyen varrógéppel felvarrni a flittereket :D Lustaságból asszem :) 4-es léptetéssel pont akkorákat ment a tű, hogy sorba rakhattam az ezüst flittereket. Hogy erősebb legyen, 2x is körbementem rajta.


Hát íme :) Ilyen lett.






Legkönnyebb rész: tervezés
Legnehezebb rész: függöny anyagfoszlásának megállítása gyufalánggal
Újdonság: rózsatekergetés (mindig az marad)
Emlékezetes: Regina kedvessége, mikor rájött, pulcsijának immár örökélete van egy dekorációban (tervezetten több darabban is)
Kedvenc: jó ez az anyag a háztetőn, puha plüss :)
Különleges anyag: 
háztető, kert - kedvenc pulcsik 
ablak - lila, virágos kedvenc kendő
Háttérzaj: Szulejmán, Mustafa halála (mennyit kellett már erre a részre várni :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése